Nowe Przylesie, SINDBAD DOM
Sindbad Dom – silna marka z Opola
Z Ryszardem Wójcikiem, założycielem i prezesem firmy Sindbad rozmawia Beata Marcinowicz
Beata Marcinowicz
Ten artykuł liczy 495 słów i przeczytasz go w około 1 min. i 39 sek.
Beata Marcinowicz – Od ponad 35 lat pracuje Pan nad marką Sindbad. Dziś jest ona jedną z najbardziej znanych marek Opolszczyzny. Gdzie leży źródło Pańskiego sukcesu?
Ryszard Wójcik – To wielka satysfakcja być utożsamianym z firmą, którą w Opolu zna ponad 80% dorosłych mieszkańców i większość uznaje ją jako dobrą markę. W ciągu tych lat naszymi autokarami na liniach międzynarodowych przejechało ponad 13 mln pasażerów. Wypracowane przez lata standardy działania i obsługi klienta sprawiają, że znakomita większość naszych pasażerów jest zadowolona. Jestem przekonany, że źródłem sukcesu Sindbada jest przede wszystkim dobrze dobrany zespół ludzi, którzy z moim udziałem, tworzą tę firmę. Nasze powodzenie to także wynik dynamicznych inwestycji i poszukiwanie najwyższej jakości.
© SINDBAD / materiały promocyjne / Rafał Klimkiewicz
Beata Marcinowicz – Obecnie wchodzi Pan w zupełnie nowy obszar rynku, budownictwo mieszkaniowe. Jaki widzi Pan potencjał w tej branży? Jakie są cele podjęcia nowego wyzwania?
Ryszard Wójcik – Pozornie może się wydawać, że związek transportu osób i budownictwa mieszkaniowego jest mały. Ale w praktyce jest inaczej. Wchodząc na nowy rynek chcemy wnieść do tej branży wszystko to, czego naszym zdaniem, jej brakuje. Mam na myśli dużą rozpoznawalność marki, która będzie gwarancją sukcesu. W mojej opinii na Opolszczyźnie dominują deweloperzy, którzy realizują inwestycję i kończą ją, zamykają kolejne projekty lub wszelkie działania. My chcemy stworzyć coś więcej, my nie chcemy tylko budować. Dlatego już dziś tworzymy silną firmę, która będzie zarządzać eksploatacją budowanych inwestycji. „Zarządzać” oznacza przede wszystkim rozwiązywać ewentualne kłopoty mieszkańców. Jeśli od ponad 20 lat prowadzimy własną infolinię, służącą do obsługi bieżących problemy klientów, to podobne rozwiązanie wprowadzamy w nowej branży. Nasz klient i jego potrzeby to nasze zadanie do rozstrzygnięcia.
Beata Marcinowicz – Pierwsza inwestycja SINDBAD DOM nosi nazwę Nowe Przylesie. To osiedle, które ma spełniać nowe standardy. Co należy przez to rozumieć?
Ryszard Wójcik – Nowe Przylesie to przede wszystkim przyjazne mieszkańcom środowisko tworzone dla ludzi, przez ludzi świadomych i mających wiedzę o tym, jak i gdzie warto mieszkać. Jakość budynków, rzetelność technologiczna, troska o szczegóły to cechy charakterystyczne tej inwestycji. Nowe Przylesie to osiedle spełniające nowoczesne standardy. Inwestycja ta powstaje z kapitału, który pochodzi z Opola i została zaprojektowana przez opolskie biuro projektowe. Generalnym wykonawcą jest firma z Opola. Tak, jak o Sindbadzie mówi się, że jest „silną marką z Opola”, tak chcę, aby wkrótce o SINDBAD DOM mówiono podobnie – silna opolska marka. Nasza strategia zakłada oddawanie do zamieszkania kilkuset mieszkań rocznie i została opracowana na wiele lat. Chcemy, by każda nasza inwestycja była rozpoznawana po latach, jak jeden wielki projekt o będącej synonimem zaufania nazwie SINDBAD DOM.